HTML

Norbi blogja

Sziasztok! Norbi vagyok, és itt irom ki magambol az élet fájdalmait és boldogságait! (Bocsi a helyesírási hibákért)

Friss topikok

  • deak noemi: Kedves blogíró, A Marosvásárhelyi Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem hallgatói vagyunk,... (2010.04.28. 16:41) Péterfy Bori & Love Band koncert
  • hzs: hm. méghogy te nem blogozol... (2008.01.19. 15:40) A csütörtök

Linkblog

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Péterfy Bori & Love Band koncert

2008.01.27. 12:33 Norbi88

Hej! Na, pénteken meg volt a nagy koncert! Istenem, de jól éreztem magam!
Ha bár az egész történet délután kezdődött, amikor egy teaházban kezembe akadt egy könyv, ami álomfejtéssel meg tenyérjóslással foglalkozott. Hát, mondom ezt a tenyérjóslós dolgot kipróbálom! Végül is az jött ki, hogy nagyon sokáig fogok élni. Ennek örültem, de hogy egyedül fogok meghalni… Ettől kicsit megijedtem! Remélem csak én értelmeztem félre…
Na de a koncert! Úgy indultam el, hogy az elő zenekar (Monchichi Potencial) reméltem, hogy játszani fog egy bizonyos számot. És hát nem azzal kezdtek? :) Ennek nagyon megörültem! Koncertjük után újabb sorba állás sörért és kis várakozás után Bori és a Love Band léptek színpadra. Nagyon jól éreztem magam az egész koncert alatt és csak annyit fűznék hozzá, hogy a vámpír című szám alatt szabályosan ringott a hajó ahogy mindenki táncolt és ugrált! :) Ekkor átvillant az agyamon, hogy úristen, ez a titanic! De nem süllyedtünk el! A koncert végeztével hosszas cammogás a ruhatárig, ki vécére. Én meg leültem az orrbárban még egy söribörire és megvártam, míg haza illan az a sok ember.
Hát kb ennyi volt és elhatároztam, hogy legközelebb is elmegyek, mert iszonyatosan élveztem az egész estét! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbaraartalmatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr17313431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deak noemi 2010.04.28. 16:41:36

Kedves blogíró,

A Marosvásárhelyi Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem hallgatói vagyunk, jómagam és további 4 csapattársam. Egy tantárgyunkhoz kapcsolódóan kutatást végzünk, melynek témája blogírás motivációs háttere.
Ennek elvégzésére bloggereket szeretnénk megkérdezni és blogokat elemezni. Szeretnénk ha ön is hozzátudna járulni a kutatás elömeneteléhez, olyanképpen hogy válaszol néhány kérdésünkre.
A válaszadás mindenképp fonos lenne, hiszen kutatásunk csak igy lehet reprezentativ, ha valódi bloggerek, valódi inditattatását mérjük fel.
Visszajelzését elöre is köszönjük!
süti beállítások módosítása